Staubhold

Evaluator
  • Content count

    396
  • Joined

  • Last visited

About Staubhold

  • Rank
    Romantic Karate
  • Birthday 03/08/1975

Profile Information

  • Gender:
    Male
  • Location:
    Berlin

Recent Profile Visitors

4,252 profile views
  1. Nice idea for a stage. I do have a little nitpick. The cashier behind the counter is GIGANTIC compared to the chars infront of the counter or the player chars.
  2. HAPPY BIRTHDAY BRO! We getting older all the time, lol.

  3. Dunno, but I can´t open some spoilers... Why?

    1. Show previous comments  2 more
    2. RobotMonkeyHæd

      RobotMonkeyHæd

      That spoiler opens for me.
      Are you still having the problem?

    3. Staubhold

      Staubhold

      Yes... Have this problem for a while...

    4. MissingLuigi

      MissingLuigi

      I'm having this too. I can't open any spoilers.

  4. Staubhold

    Yung Mie

    Hi Ryon... Hm, I know of two versions of her. IMO Xinos did the best version of her... With source game announcer voice.
  5. This needs a lot of work... CLSN on jumping punch attacks are huge. Blue CLSn on taunt is really strange... Left is his taunt... right is his normal stance CLSN Not much of sounds. Well, bad one...
  6. Gratulation Staubhold, dass Gott immer decken Sie und Ihre Familie mit viel Segen, alles Gute zum Geburtstag ... :)

     

    Parabéns Staubhold, que Deus sempre cubra você e sua família com muitas bençãos, feliz aniversário... :)

  7. yeah yeah, Happy blah-blah-blah. now go get :confuse:

     

    :=D:

    1. Staubhold

      Staubhold

      Danke für den Geburtstagswunsch. :=D:

  8. happy birthday lemon-senpai:Ohmy: i hope you pass good and take care :D

  9. Happy Staubhold day to you good sir!

  10. Whatcha gonna do brother when Bulk Bogan and his 24-inch pythons runs wild on you? XD Will test this one...
  11. Ha! Nice idea. Is it animated?