Laharl

Global Moderator
  • Content count

    6,641
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

Laharl last won the day on November 13 2014

Laharl had the most liked content!

About Laharl

  • Rank
    Overlord
  • Birthday 07/22/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Wouldn't you like to know?
  • Interests
    Rpgs, Fighting games, adventure, brawler, hack n slash, etc.

Recent Profile Visitors

19,466 profile views
  1. Oh, Hi There Opening ha ha ha. *whistles*

    1. Алексей

      Алексей

      These look like some pretty tough customers.

    2. Galvatron
  2. I wonder how she plays lol she sure looks great.
  3. Happy bIrthday Dizzy/Dissidia hope you have a good day.

  4. a bot got in somewhere thats for sure. It sucks we lost 2 weeks of content the main thing that really hurts us here is the news. we lost a good deal of news cause of this. Hopefully someone can repost all of that...
  5. you have it backwards that little kid is beating up ryu.
  6. meh its fine as long as he credits. on the other hand please stop necro bumping Squirtle I know you didn't start it but please don't respond to it either lol. Unless the author of the thread posts then by all means but yea.
  7. I would really like less GT in general its the worst saga in existence for the series. Even as a what if story its still pretty bad.
  8. good job forum has never ran so well.
  9. WELCOME BACK! WE ARE NOT DEAD

  10. I have shitty internet speed so apologies to not being able to do much on this forum.
  11. nope that is what we call lag. fixed
  12. I wouldn't call it a reopening until all the pages actually load practically.
  13. welp antor continues to be awesome excellent spriting gonna see how she plays but since its antor I expect it to be fun and op at the same time.
  14. "Here lies Knight Lasswell Died of SHLRRRRP"

    1. Show previous comments  5 more
    2. Noside

      Noside

      Here's my ID: 263,694,563

    3. Laharl

      Laharl

      you are pretty full right now actually remove someone or rank up lol.

    4. Алексей

      Алексей

      Right? Remove someone for a couple of fellow MFFA'ers! *Dangles Chizuru in Noside's face*