DLF

Member
  • Content count

    168
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by DLF

  1. I am not dead. I'm just studying.

  2. Crash Bandicoot by MGSSJ2

    woah! nice char but what playstyle is this smash bros or mvc
  3. The Most Unlikely Crossovers

    do not serve (shows bayonetta)
  4. Kemono Friends

    Oh look cheap Serval and the one raccoon with the broom
  5. Zoom In & Out

    I tried to put this and it shows on red underlined text. i am using 1.0 so...
  6. Japari Park

    nice kwmono stage
  7. Maxmilian

    You ruined it. I thought it was The Dood Himself
    1. RoySquadRocks

      RoySquadRocks

      Shantae was first appeared as a guest character in Runbow, Mutant Mudds, and Indivisible before that.

    2. DLF

      DLF

      oh thx

  8. I have a Twitter Now. Search

    @DLF The Meme Lord on Twitter. NOW!

    1. RobotMonkeyHæd

      RobotMonkeyHæd

      lol done!  
      https://twitter.com/MFFA_Official  <- that's us on twitter.
      And you know you can tweet threads from the forum with that little button the bottom of the page, right?

    2. TopKirby8305

      TopKirby8305

      Heya DLF I followed ya!  Hope you can follow me back too!  :3

  9. So I decided to work on Ditto from Pokemon as a Character. I know DJ HANNIBALROYCE made a version of that Pokemon but thought it would be a good idea instead of turning into Pokemon to turn into actual fighters (and memes) and use their moves. This thread was made to those who want to suggest moves to be copied by Ditto. Credit will be given to those who gave ideas.
  10. shit forgot ditto gotta update fast
  11. Its time to get hyped about Undertale again...

    I hope Toby Changes the Mettaton Essay Part.

    1. SSBK65

      SSBK65

      Here we go again... Nintendo's got some good competition with this, but I still think they took this E3. I thought it was a new game at first.

  12. I was so surprised and happy to see how fluid, natural and comedic they made Mario and Co.. Take a Look.

     

  13. https://drive.google.com/drive/folders/0B9VUQSFh-lISTzNVSERnTGJVckU

    New Demo of my MUGEN Project. Of course its a WIP.

  14. HD GREECE SFA 3

    my country
  15. How to code a Transformation.

    i kinda did the same on 5000 state for an alterate outfit and doesnt work
  16. Today I Got a Job During Monday of Holy Spirit also Today is the 15 year anniversary of the Shantae Series.

  17. SNK offers KOF13 for 1/4 of its price today. And I bought dat.

    1. DuckMannnn

      DuckMannnn

      That's nothing, I bought a pirated copy of KOF XIII for Xbox 360 for the price of 50k VND, which is equal to 2 bucks or something like that.

    2. DLF

      DLF

      it was 5€

      so cheap

  18. Violent Ken's Theme

    Honestly when I heard Violent Ken was announced in Ultra 2, I was a bit excited but then I realized he had a few different moves, a new super and Holy Crap, his theme is Kick Ass. I went from MEH to HOLY SHIT ITS CASTLEVANIA X STREET FIGHTER when I saw these changes. Take a Listen.

  19. Violent Ken's Theme

    Honestly when I heard Violent Ken was announced in Ultra 2, I was a bit excited but then I realized he had a few different moves, a new super and Holy Crap, his theme is Kick Ass. I went from MEH to HOLY SHIT ITS CASTLEVANIA X STREET FIGHTER when I saw these changes. Take a Listen.

  20. meguka

     

  21. Violence is who I am

         -Evil Ryu

     

    Edit by me.

    S.png

  22. For those who ask for the pic this is Sans Undertale from Undertale

     

    1. DLF

      DLF

      Credit to The Ender Gamer for reccomending this masterpiece

  23. The Most Unlikely Crossovers

    If Crash is Junkrat and Coco is D.Va then Tauna (Crash 1) is Tracer Pinstripe is Reaper, Gorrila-Roo is Winston and Cortex is Mercy?