Sign in to follow this  
Followers 0

Mr. Karate XIII released by Ahuron

13 posts in this topic

Posted

SWEEET new ahuron release thanks for the report dude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

idc much about mr karate but if ahuron made it I will definitely try it Im a HUGE fan of his work.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

He is a DLC char for kof13, you kinda pay some extra money in PSN for him) P.S. yeah Ahuron is da man. Dunno why so much people tell crap about his KOF creations. I remember he was the first one who made decent Syo Kirishima for mugen - I was happy as shit back then)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

yeah and his random stuff is hilarious BRIAAAAAAAAAN is great so is D-rugal and that mvc3 norimaro i think his name was regardless what he makes its normally really well done.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

another great release by ahuron!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

nice :GHEYFACE:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

love auhrons work cuz chars play as they should and he doesn't really have to make it stand out trying dis now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Is a wonderfull char!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Theres an XIII Ryo on the website screenshot, any info on that? And ahuron Y U NO MAKE XIII NESTS SAGA KYO?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Just noticed the Ryo myself lol) Maybe or2=3 is making him or something)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0