{C.R.O.M.} Skorp

Members
  • Content count

    86
  • Joined

  • Last visited

About {C.R.O.M.} Skorp

  • Rank
    Becoming Regular
  • Birthday 03/09/1989

Profile Information

  • Gender Male
  • Location Ohio
  • Interests Jesus Christ,M.U.G.E.N.,video games,chillin

Recent Profile Visitors

865 profile views
  1. SPEC OPS MB-01 RELEASED!

    Niceeeeee My boy Big O done it again lol now can you pleaseeeeee Update Cyber Sagat
  2. Raditz by Heal The World released (09/27/2015)

    Wow no English sound file? but yet all the other EB chars have English sounds? time for someone to make him an English file as well but besides that it's a great char.
  3. Dragon Ball Z: Extreme Butōden

    Adult Gohan link is down
  4. CvS Little Mac by chuchoryu released 9/11/2015

    Steve Fox got a new look i see?
  5. Super Saiyan God Super Saiyan Goku

    Ryon could you please upload your files to a different site? cause every time i try to download your chars from OneDrive Google Chrome think's it's malware and won't let me download them...
  6. Characters You Wish Were In Mugen

    They have Apocalypse,Doctor Octopus,Spider Carnage.
  7. Heaven

    Alice will forever be my fav mugen stage creator! (besides Exshadow of course)
  8. Opa-Opa, Q*Bert, Pac-Man, and all boys UPDATED!

    Bug found during Vergil's fight with Wreck it Ralph..if you put them up against each other and let Vergil hit him with his hyper attack he freezes every single time and can't get unfroze.
  9. Dragon Ball Z Ultimate Battle 22 / Shin Butouden

    Dabura link is down.
  10. PepsiMAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! (By DuckSS)

    3 button character tho?..ugh...other then that nice character.
  11. Sauron From Primal Rage Released

    Here is that guys Armadon you was talking about   http://mugenmultiverse.fanbb.net/t5806-primal-rage-armadon   i downloaded him and he is decent he plays the same as Sauron does just a slightly better AI
  12. Sauron From Primal Rage Released

    Haha nah i'm sorry i accidentally forgot to complete the color code in the text so it said Green LOL but i love what you are doing so far great work.   So this .chd file you keep talking about how can it be acquired? cause if you want i can just download the PR2 game from a rom and try to rip the sprites
  13. Sauron From Primal Rage Released

    So i found an annoying bug that i can't seem to fix it happens when he hits one of his hypers. It turns the whole screen purple. Here are the images of the bug:  
  14. Sauron From Primal Rage Released

    You are greatly welcome and THANK YOU! for taking this char under your wing and finishing him out without you Sauron would of just been a plain old Alpha release & if you ever need anything just message me and let me know.   P.S. have you thought about giving Sauron a special intro when he fights the other Primal Rage dinos?
  15. Sauron From Primal Rage Released

    LOL now he looks like Diablo haha but i was just throwing out hyper ideas is all nothing major it was hard to find some really good beam attacks